iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Men GUD!

Publicerad 2009-03-05 23:49:01 i Allmänt,

Alla sover förutom jag .. hur dötrist är inte det? Varför kan jag inte bli trött nu? Hoppas Isabel vaknar snart.
Jag vill göra så mycket. Men det går bara inte .. Fan! Damn! Joder! Jag blir frustrerad att jag inte får åka kommunalt eller vara där det finns mycket folk.
Såklart tänker jag på det och skiter inte i vad läkarna sa att Isabel är så liten att hon kan lätt bli sjuk av bakterier som folk bär, men hur länge ska jag leva så här ''isolerad''? Dom sa tills hon var typ 3 månader, det är 2 månade kvar .. Hur kan man leva så? Vara instängd där man bor! Det kommer bli tråkigt efter ett tag att bara ta promenader här där jag bor i 2 månader. Jag har tider på sjukhuset, jag är inte rik för att betala en taxi hela tiden .. får ringa för återbud hela tiden tills maj någon gång.
Jag ska fan fråga på BVC om det är så här egentligen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela