iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Men så blir det bara med dessa blandade känslor

Publicerad 2009-03-01 17:13:46 i Allmänt,

Sitter här vid neo avdelningens dator igen och tänker, skulle ha gått in till lilla Isabel .. kanske hon har vaknat? Men jag skriver ett inlägg innan.
När man sover dåligt, mår man dåligt då? Kanske, känner mig lite nere på något sätt .. eller så är det för att jag har tråkigt här på sjukhuset. Vad finns det att göra? NADA.
Börjar sakna Spanien igen för mycket, det är bara för att Leo är där annars tänker jag inte på det när han är hos mig, jag känner mig stressad också, imorgon ska vi ju hem Isabel och jag men det är så mycket jag måste tänka på. Så mycket jag inte får göra medans hon är så liten, tills hon blir 3 månader gammal ungefär .. Jahap får väl leva isolerad från allting bara ta promenader där jag bor. Hallå, ni får besöka mig hemma! Kul .. hehe?
Fan att Leo ska ha 2 år kvar på sin utbildning, att han inte kan komma oftare och besöka oss.
Det är tufft att vara mamma till Isabel, hon vill ju bara vara hos mig och gråter hela tiden när jag lägger ner henne och hon är en hungrig  liten tjej, hon ammar nästan hela tiden eller så är det en ursäkt för att vara med mig? hahaha .. Oavsett om hon är så älskar jag henne och jag ler och skrattar för att hon är så gullig och underbar.
Nä nu ska jag in till henne, känns tomt utan henne ..

Kommentarer

Postat av: daniella

Publicerad 2009-03-02 23:33:32

titta i min blogg under rubriken "innan".. vad tycker du? kul ide? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-04 23:19:26

klart vi ska.. man måste bara orka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela