iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nu är det gjort ..

Publicerad 2009-03-13 15:33:49 i Allmänt,

Det känns bara som om jag och Leo har haft lite kommunikations problem ett tag nu. Vi kanske inte förstår varandra som vi borde göra som ett par ..
Så jag bestämde mig igår för att be honom om en tid för att tänka, han blev såklart ledsen för att han inte kommer få höra något från sin dotter men det skulle han ha tänkt på innan!
Okej, jag kanske låter som egoistiskt men det är ändå jag som tar hand om Isabel, han valde att plugga i Spanien ändå om jag sa att han kunde försöka plugga här.

Dom senaste dagarna har jag bara drömt konstiga drömmar, som jag inte kan förklara. Kanske för allt jag går igenom nu? Jag orkar inte visa det, inte prata om det .. jag har bara hållit allt inom mig, gråtit för mig själv när det är för mycket. Det kanske låter patetiskt men jag orkar bara helt enkelt inte höra kritik från någon längre.

Jag borde egentligen gå ut med Isabel, hon och jag behöver frisk luft men jävla trappor!
Ska försöka duscha nu, hoppas inte Isabel vaknar under tiden.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela