iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Oliver, inte vem som helst!

Publicerad 2009-03-27 17:50:05 i ,

Nej, utan min käre bror som jag älskar otroligt mycket! Han är inte bara min bror utan min bästa vän, jag kan berätta precis ALLT till honom, jag kan lita på honom och han lyssnar alltid på mig och ger mig bra råd. Always!
Vi Saknar dig, Oliver! Längtar tills jag får presentera Isabel för dig.
Han är ju redan en stolt morbror ändå om han inte känner henne personligen.
That's cute! Right?

En rolig bild på båda två ska man ha sen som denna:
Oliver m. Michelle's son Johan. Charmig? Haha .. What's with that face, Oli?

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-03-27 20:49:02

Rolig bild hehe :D



Hoppas du får en grym fredags kväll nu! Ha det bäst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela