iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Söndag 090315

Publicerad 2009-03-16 15:27:04 i Allmänt,

Igår, sov jag typ halva dagen ialla fall dom stunderna Isabel sov, var sjukt trött och vakna någon gång vid 4 för att mamma hade tagit hand om Isabel medans jag sov från 2 tiden .. hon tyckte att jag borde få sova lite eftersom jag inte får sova ordendligt och mamma ville vara med Isabel också.
På kvällen när Isabel somnade igen så kollade jag på Gossip Girl, det var länge sen som jag såg den serien, missade några avsnitt när Isabel låg på sjukhuset. Efter det såg jag på Wipeout, gud vad jag satt och asgarva :) det var länge sedan jag skratta så mycket fick nästan tårar i ögonen.
Jag tog vara på den stunden för att lite senare så diskuterade jag och mamma igen, hon kan bli så tjatig ibland! Nåväl ..
Det var min söndag lite halvtråkig, pratade med Leo på kvällen .. jag vet att jag hade bett honom om tid men jag ringde men han svarade inte i början, 2 minuter senare så ringer han tillbaka ..

Jag vet inte hur jag ska sluta inlägget, så jag slutar skriva bara ..
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela