iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tankar som alltid finns där

Publicerad 2009-03-13 18:58:49 i Allmänt,

Ibland undrar jag vad som hade hänt om allt i mitt liv inte hade hänt?
Om jag inte hade flyttat till Spanien det året.
Om jag inte hade börjat i en annan skola när jag kom tillbaka från Spanien.
Om jag inte hade blivit gravid men Isabel.
Om jag inte hade tagit dom där fel besluten under mitt liv, eller bara beslut .. inte alla var fel.
Hur hade mitt liv varit om jag aldrig hade flyttat till Spanien? Om jag inte hade blivit gravid förra året?

Det vet man aldrig, och det kommer jag aldrig någonsin få veta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela