iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tankar som vägrar försvinna

Publicerad 2009-03-12 15:32:35 i Allmänt,

Jag känner mig att jag inte vet vad jag ska göra ...
Vill boka resan till Spanien, Madrid när jag får pengar men vill också köpa en större säng så att Isabel kan sova med mig utan problem och att mamma ska behöva oroa sig över att jag kommer kväva henne någon dag, vill också köpa kläder men det får jag vänta med tills jag går ner alla kilorna jag gick upp under graviditeten.
Men får prioritera små sakerna först minst 2 paket blöjor(det går åt oehört många blöjor), 2 nappflaskor till och annat som jag inte kommer på just nu. Det är så mycket som vägrar försvinna från min hjärna ..
Behöver verkligen ta en paus och komma iväg från allting! Det här vädret deprimerar en också, fan ta Sveriges vinter!



Fan vilka tider alltså :) saknar Madrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela