iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Good day

Publicerad 2009-03-26 16:12:34 i Allmänt,

Ännu en glad dag :) vaknade på bra humör igen.
Isabel var lite väl jobbig på kvällen hon slutade aldrig gråta ändå om jag försökte med nästan allt för att lugna ner henne. Till slut blev hon tyst när hon fick sova i min säng med mig, vilken unge!! Att hon ska vara så envis och arg när hon inte får som hon vill, ändå om hon är så liten! Haha ..

Snart ska jag ut med Isabel ialla fall, tänkte bara kolla om jag kunde hitta sådana där låga converse som jag alltid velat ha med på något konstigt sätt så slösar jag mina pengar på annat hela tiden. Den här gången ska jag köpa dom .. Haha!
Jag älskar converse, mina svarta är 4 år gamla haha! men dom är inte utslitna egentligen ändå om jag använder dom ofta.
Jaja, ha det bra! Hasta Luego


Vita får det bli :)

Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-26 17:39:52

Trinidad ligger ju typ mellan Sydamerika och Nordamerika. Alltså, det är typ en pytteliten ö mellan allt. Haha. Typ karibien.



Jag har varit i Chile 2 gånger. Grymt land. Fast märkligt att komma dit typ nu när man är vuxen. Man kan ju ingenting om det typ. Har du varit i El Salvador någon gång?

Postat av: Leia

Publicerad 2009-03-26 17:49:28

Ja, lite värme skulle vara skönt. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela