iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Samedi 090328

Publicerad 2009-03-28 11:53:32 i Isabel, Leo och jag,

Helt otroligt! Min lilla Isabel somna igen typ vid 2 tiden på kvällen och vakna inte förens 9 på morgonen, första gången hon sover så länge. 6 timmar .. Wow! Fick sova lite extra idag ialla fall.
Snart ska vi ut ialla fall :) en härlig dag för mig, ändå om det inte finns någon sol idag. Jag är glad!
Ha det bra!



Jag förstår inte varför jag saknar allt det där, det var så speciellt att få se sitt barn första gången, den känslan, hennes lukt, så liten som hon var när hon föddes, ALLT!
Det är den bästa känslan att få hålla i sitt barn för första gången.
Åh, värmen inombrods man kände och lyckan.
Jag är lycklig!
Min älskade Isabel.
Jag älskar henne, hon är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela