iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bara några ord

Publicerad 2009-03-06 19:58:20 i Allmänt,



Nu äntligen lyckades Isabel sova, hon var vaken i över en halv timma efter att hon hade ammat.
Det kanske var hennes gaser i magen som störde henne, jag tycker synd om henne som har problem med det och att hon sällan bajsar. Men barnsköterskorna sa att det var normalt ... undrar om det är så?

Jag var så trött att sov en stund med Isabel, ah hon fick ligga i min säng :) mamma blir rädd för att hon tror att jag ska platta till henne om jag råkar somna över henne. Men det har inte hänt för jag rör mig knappt när jag sover ..
Jag är så stolt över att vara mamma till Isabel :) hon är så söt och underbar. Hon får mig att le, skratta och känna mig lycklig det ända som fattas är Leo, det känns lite sorligt att han kommer att bo med oss när hon blir 2 år eftersom att han pluggar och inte kan sluta bara sådär. Han vill ju ha en utbildning .. Hoppas det inte blir konstigt för henne och att hon kan känna igen honom sen, jag blir orolig för det.

Nu ska jag ialla fall äta, är hungrig.
Ciao så länge


Min älskade lilla ängel, Isabel

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-03-06 22:10:10

Tack, visst är han!

Postat av: Emms

Publicerad 2009-03-07 10:36:21

fin blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela