iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Eh. En rubrik?

Publicerad 2009-05-30 00:44:07 i Allmänt,

Ibland kan Leo vara en riktig idiot! Jag försöker göra så gott jag kan, jag tar ju hand om Isabel trotts allt så han ska inte klaga hela tiden att han är ''trött'' när han bara pluggar och praktiserar .. han kan ju sova ut på helgerna!
Jag får inte sova ut någon dag på hela jävla veckan.

Igår så var jag in Haninge C med Mia och hennes kompis Issa som är gravid. Shit, haha! Jag fick aldrig någon särskilt stor mage eftersom jag födde ju i vecka 33. På 7 veckor hinner magen växa ännu mer så jag missade den biten, men ibland tycker jag att det var tur att Isabel föddes då för hon var ju liten och jag brast inte så mycket där nere (dom sydde bara 3 stygn) och det gjorde inte särskilt ont tyckte jag när hon kom ut, det var värkarna som var rena helvetet.
Men fler barn ska jag ha ändå om jag efter förlossningen sa ''ALDRIG MER.''

Idag så drog jag och mamma in till stan och köpte kläder. Hmm .. ännu mer kläder då för min del och några kläder plagg till min underbara Isabel :) hon är så söt, växer och blir jobbig. Hahaha.
Mina varor från H&M kom idag, fast får hämta ut dom imorgon och skicka tillbaka ett par byxor som jag fick för stor storlek på.
Nåja, ska hänga upp tvätten och sedan sova är ruggigt trött.
Ciao och God natt! ♥


(dålig bild)
I sommar ska ju Isabel bada i Spanien så köpte en badtrosa
eller vad det nu än heter. Den är söt på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela