iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Okej, jag blev glad

Publicerad 2009-05-18 17:06:42 i Allmänt,

Nu känner jag mig glad :) blev glad när jag loggade in på min hotmail för inte så länge sen haha .. såg att han svarade på mitt korta mail jag skrev igår. Han skrev mer än vad jag gjorde och nu vet jag vad han heter (i förnamn ialla fall) visste bara hans efternamn! :) Åh, min trista dag blev helt plötsligt glad.

Ska äta nu ialla fall, har inte ätit på hela dagen .. jag vet att jag borde men jag har så ont i magen på morgonen och framåt dagen. Konstigt? Jaja ..
Ciao!


Fast så glad är jag inte, haha ..

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-05-18 20:12:59

Jag saknar dig på något konstigt sätt, ville hänga mer med dig känner jag! Det var en underbar dag jag fick med dig! Men vill ha fler!!

Kommer inte att ha tid nu, och på onsdag åker jag iväg. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela