iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Det är okej ändå

Publicerad 2009-05-12 22:47:38 i Allmänt,

Jaha då var det med den saken, killen jag är kär i flyttar till Göteborg fast lyckades få hans mail adress och en kram :) haha fast han får inte veta vad jag känner för honom, vill inte förstöra något. Väntar bara tills dom här känslorna går över .. Han sa att han skulle komma tillbaka nästa år till Stockholm igen ialla fall.
Och min bror flyttar också fast till Umeå, hoppas han trivs där. Saknar honom och tiden går snart är han här hemma igen .. haha eller ja, det är ett tag kvar till december. Men aja ..

Imorgon ska jag träffa Maria som var ett bra tag sen. Så ska nog sova nu, är ganska trött ändå efter hela långa natten med skrikiga Isabel hehe .. så God natt!


En oskyldig Isabel, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela