iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

den 14 maj 2009

Publicerad 2009-05-14 19:48:08 i Allmänt,

Sjukt men ändå trevligt att jag har några som läser min blogg ändå om jag knappt skirver några inlägg hehe ..

Jag bara visste att Isabel skulle hålla på i kväll, just när jag skulle till tandläkaren på morgonen. Alltså okej om jag skulle ha fått en tid på eftermiddagen men jag fick just kl 7:45 på morgonen! Det är ju sjukt tidigt för mig, jag åkte dit osminkad och jävligt trött fick bara sova i 3 timmar .. Jävla tandställning. Dom bytte båge och spände åt lite nu gör det sådär halvont men jag klagar inte det gjorde SÅ otroligt ont när jag fick tandställningen för första gången den 12 september 2006 (den skulle bara sitta i 2 år men nu är den fortfarande kvar, fan) jag vill slippa denna tortyr.


Det känns konstigt .. jag är glad men inte lika ivrig att få åka till Spanien. Jag tror inte jag kommer stanna tills den 22 september, eller jag vet inte. Jag åker ju bara dit för att han ska få vara med vår dotter. Vi har en okej relation nu som .. vad kan man kalla det? Vänner? Vi är inte osams ialla fall .. och vi var båda överens att vår relation inte fungerade längre som ett par.


Madrid, Barajas T4.
Där någon stanns kommer jag att landa med Iberia den 23 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela