iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Någotiallafall

Publicerad 2009-05-19 16:24:15 i Allmänt,

Vakna sent idag, men det får blir idag bara. Jag var så himla trött .. Orkar inte göra något egentligen, vill bara ut.
Röksuget är tillbaka, fan! Hur i helvete ska jag klara av detta? Haha ..

Matade Isabel för inte så länge sen, ibland är hon bara för rolig och jag kan inte låta bli att skratta. Jag försökte få henne att rapa men istället spydde hon ner min tröja och hon hade spya på munnen, men den lilla ungen började le jätte mycket .. kunde bara inte låta bli att skratta. Hon såg så söt ut! :) Min lilla Isabel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela