iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

?

Publicerad 2009-05-06 22:54:46 i Allmänt,

Ändå om det var sådär fult väder så var jag glad :) Vaknade lite sent, för att ja var sjukt trött pga att Isabel vägrade sova ända tills 6 på morgonen typ .. hon grät och grät och började skrik-gråta till slut.
Stackars min lilla Isabel hon lider av gaser i magen, jag får ta och ringa sjukhuset imorgon och se om dom kan göra något antingen så bryr sig inte bvc om det här?

Sen så gick jag ut med Mia och hennes son, både Isabel och William sov .. haha såg roligt ut. William vaknade sen, och som alltid så sov Isabel. Hon gillar nog att vara ute och ligga i sin barnvagn för hon kan sova i timmar där ..
Sen träffade vi Mias mamma när vi var inne i centrum, shit det känns som evigheter sen jag såg henne, var trevligt ialla fall.
Well well, Imorgon ska jag ut med Mia igen .. ska försöka vakna tidigt så går och lägger mig nu.

Nu är det bara 46 dagar kvar till jag och Isabel åker till MADRID! :)


Ja, ni har sett den här förut men men .. Heidy borde ha varit med.
SMILE! haha ..

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-05-07 19:56:34

Hej! Vi måste byta telefonnummer! Om du inte har kvar mitt gamla förstås. Jag har haft samma sedan jag var typ 13.

Jag kommer ner till Stockholm på tisdag kväll. Skulle kunna ses på onsdag kväll, torsdag förmiddag eller på fredag. Någon speciell dag som passar dig bra?

Ser verkligen fram emot att få träffa dig!!!

KRAM PÅ DIG!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela