iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Att resa eller inte resa, det är frågan?

Publicerad 2009-11-28 23:27:05 i Allmänt,

Jag vet för i helvete inte om jag vill åka till Spanien längre?? Alla därborta vill se Isabel så dom förväntar att jag ska dit nu men jag vill egentligen inte längre, har fegat ut och sen så orkar jag inte resa dit längre. Jag ska ju bara stanna 1 vecka och 4 dagar så jag behöver inte stå ut så länge men ändå känner mig så himla osäker nu!
Vad ska man göra? Resa eller inte resa?
Jag skulle egentligen ha åkt den 28 december för att fira nyår med dom och Sheila skulle med till Madrid också men nu så är det osäkert om hon ska med, så får se efter helgen vad hon säger.
Tror nog att jag väntar med att boka och köpa resan tills imorgon så att jag kan sova på saken, vill inte att det ska bli impulsivt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela