iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bad luck or what?

Publicerad 2009-11-10 22:00:46 i Allmänt,

Idag var det inte min dag kan jag säga, fast jag hade det trevligt och bra ändå :).
Först på morgonen så höll jag på att svimma, allt blev helt plötsligt svart och jag började yra runt i hallen tills jag ramlade på ett bord eller så vid vår ingång (fick ett blåmärke på armen märkte det för någon timma sen) somna efter en stund efter att ha gett välling till lilla Isabel. Behövde det! Alltså sova.
Det är svårt det här med att vara ensamstående mamma ibland (mycket sällan kanske?), jag hinner inte alltid äta och ibland så glömmer jag bort det helt i flera timmar för att jag stressar och massa annat. Är nog kanske därför det där hände imorse?
Sen för en timma sedan så skar jag mig själv på en kniv, djupt på fingret! Det slutade inte blöda på ett tag så jag disinfekterade det och tog på mig ett plåster. Otur? eller klumpig? hahaha.. Men men..

Jag hade det bra idag ändå drog ut ganska tidigt på dagen för att Mia och jag skulle ut :) vi drog till brandbergen för att hämta en sak hos hennes pojkväns föräldrar och lämna några saker till en av hennes vänner. Sedan drog vi till Haninge centrum och åt en sen lunch hehe .. köpte Williams presenter sen eftersom han fyller 1 år om 3 dagar :) åhh! Han är så söt.
Mia och jag har varit vänner sedan 2an, vem kunde ha anat att vi skulle ha barn nästan samtidigt och forsätta gå ut tillsammans och vara nästan lika galna :) hehe .. Vi hittade tillbaka till varandra ialla fall.

Nu är mina händer skit kalla och jag känner mig super trött så ska nog hämta vantar snart hahaha.. och lägga mig snart? Nä, det tror ingen på va? hahaha ..

'
Min sötis!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-11-11 21:45:59

åhhh va söööt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela