iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

En barnledig söndag + bio.

Publicerad 2009-11-23 12:21:11 i Allmänt,

Igår var jag barnledig, mamma tog hand om min lilla Isabel nästan hela dagen hehe.. Så jag fick sova lite mer än jag brukar, lite efter att jag vaknat ringde Melissa. Vi pratade nog i nästan 2 timmar eller 2 timmar? Hur som helst hoppas jag verkligen allt blir bättre snart! ♥
Jag börjar må bättre nu alltså inombords, det kanske känns lite fortfarande, jag kanske blir lite irriterad på hur det blev och förstår inte varför än men livet blir aldrig som man vill ändå vem vet? Det kanske blir bättre snart :) Får hoppas på det bästa.

Ja, nu babblar jag om massa annat hehe.. Igår var det trevligt kändes konstig att gå ut en söndag kl 5 på eftermiddagen skulle möta Sheila för att gå på bio. Vi såg 2012, jag tyckte filmen var bra ändå om det är en sådan världen-går-under film :) När vi köpte biobiljetterna så hade vi typ 2 timmar att vänta för dom två tiderna innan 20.40 hade blivit utsålda, lite sjukt men aja.. Vi drog till en bar i mariatorget som en av Sheilas kompisar jobbar, tänk att 2 drinkar kan få en och bli yr haha.. efter det drog vi tillbaka till hötorget. Efter filmen drog vi vidare till Sheilas jobb Imperiet typ vid skanstull, medborgarplatsen. Vi fortsatte dricka lite .. tills jag var tvungen att åka hem men klockan var ju 1 på morgonen så vi åkte till gullmars för att jag skulle ta bussen hem. Jag började må illa på bussen vet inte varför, jag var inte ens full. Jag var skit trött också höll på att somna men jag somnade inte konsentrerade mig på att kolla ut så att jag inte skulle spy eller något..
Väl hemma så skyndade jag mig att borsta tänderna, ta bort sminket och så .. ville sova men Isabel vaknade lite efter att jag kom hem så fick vara upp ett tag med henne, men det var nog värt det :) blev ju så glad av att se henne min lilla älskling.
Nä, nu ska jag nog sova ett tag till får se om min trötthet och mitt illamående avtar lite.



Nu är det exakt 1 månad kvar tills Oliver kommer hem!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela