iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

I fredags den 30 okt.

Publicerad 2009-11-02 00:08:17 i Allmänt,

Alltså jag skrev ingenting då för jag orkade tydligen inte eller något i den stilen. Men men .. slänger ett snabbt inlägg hehe.. Hade sjukt roligt ialla fall.
Mia hade tjatat om att följa med henne till någon överraskningsfest i Tungelsta typ i skogen, alltså bokstavligen talat, skogen en av hennes kompisar fyllde år så vi skulle lura hem henne och satte en ögonbindel (hon trodde vi skulle ut på krogen.)
Efter att ha varit där i typ högst 2 timmar så ville Mia dra ut på korgen på riktigt, så hon fick en (inte ) lysande idé att gå till busshållplatsen. Ja, det blev en rejäl skogspromenad hahaha! ''Ursäkta, vi vill åka till Västerhaninge och vi har tappat bort oss lite'' Alltså du är sjuk, Mia! Hahaha ..

Vilse i skogen, hittade vi någon stuga med en adress på så vi ringde en taxi efter att ha kommit ihåg den där sjuka reklamen på radio. Hahaha.. Efter 10 min var vi påväg mot Tunglesta station :) fast taxiföraren var snäll och tog med oss till vh (han stängde av taximetern eller vad det nu än kallas i tungelstaskolan där) Schysst utav han!
Väl där i vh station, hoppade vi på tåget vi skulle till någon krog in till stan, men Mias kompis skickade ett sms och sa att vi skulle möta han i haninge så vi drog dit. Till slut efter att ha mött honom, tänkt efter vart vi skulle så drog vi till China Station och var där en stund, drack en cider, mötte på andra + en gammal klasskamrat haha!
Sedan drog vi till Oleary's där vi satt och skrattade skit mycket, särskilt inne på toaletten. Mia ännu en gång, du är fan sjuk! Hahaha .. Tur för dig att jag inte fick ett blåmärke hahaha!

Sjukt kul:
- Du är ju störd!
- Ja, jag är bara mig själv.
- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ..!!!

Jag lägger upp bilderna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela