iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag har haft ..

Publicerad 2009-11-21 22:35:05 i Allmänt,

.. Tråkigt! Varför ska typ alla mina helger vara tråkiga? Eller inte alla då men hälften utav dom. Imorgon ska jag förmodligen på bio med Sheila :D vi ska se på 2012 vi kunde inte förra söndagen för hon åkte till Italien! Alltså fan den jäveln åkte till ROMA! Åhh, dit har jag velat åka sedan flera år tillbaka! Verkar ju som en vacker stad.
Men men .. :) someday I hope!

Idag har jag inte gjort något, tog en promenad med mamma bara men det var inte så trevligt? Vi slutade diskutera som vi gör ganska ofta nuförtiden. Jag orkar verkligen inte längre med detta. Jaja..
Fan, snart är det bara 1 vecka kvar tills november tar slut :D Fan vad glad jag blir!! Längtar ju som fan till december. YAY!
Har varit så jäkla röksugen idag dessutom! Mamma skulle ju döda mig om hon fick reda på att jag rökte, det suger lite. Ibland vill jag bara ha mitt privatliv så slipper jag hennes tjafs, kritik och kommentarer.
Oh well..


Min bror kommer ju HEM om 1 månad och 2 dagar
YAAAY!!

:)

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-11-22 17:04:52

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-11-22 17:05:43

Hahahaha, jag såg inte att det var Oliver! Shit, gud vad annorlunda han ser ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela