iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

När man vågar ta det där steget och så går allt fel

Publicerad 2009-11-20 22:56:09 i Allmänt,

Jag vågade ta den där risken som jag egentligen inte ville, för att jag gång på gång blir besviken. Att jag försökte lita på dig men i slutändan var det jag som hade rätt över allt du sa till mig. Dom där lögnerna som fick mig att få förväntningar. Jag frågade dig nästan samma sak om och om igen och du sa alltid samma sak, samma lögner. Jag vågade tro på dig ialla fall mer än jag egentligen skulle ha gjort annars. Jag har svårt att lita på folk nu känns det bara värre. Hur ska jag våga lite på nästa person?
Det sjuka är att jag inte ville ha dom här känslorna för jag vet att det är jag själv som gör mig illa i slutändan, men du fick mig att tro att det kanske inte var en lögn. Hur många gånger frågade jag inte dig om du var säker?
Jag kan inte sluta fråga mig gång på gång Varför? Varför är jag så dum? Varför gav jag mig in på det där när jag visste innerst inne att något sådant här kunde hända? Jag förstår inte varför det gör ont, det känns!
Den där lilla glädjen jag hade varje dag försvann lika snabbt som den kom, jag gick runt med ett leende på läpparna, inte längre, inte just nu, inte idag, jag hoppas morgondagen känns bättre.
''You'll be forgotten and gone'' ''It burns, it rips, it hurts''

Köpte en annan barnvagn åt Isabel idag, tyckte inte om den jag hade eller har fortfarande måste sälja den, hoppas någon vill köpa den. Kul att åka liksom till Åkersberga.. Det ligger ju åt helvete kändes som om man var på väg till Nynäshamn när man såg bondgårdar och allt det där.
När vi var nära stan igen kändes det som - YAY! Back to civilization! Hehehe ..

Jaja, ska försöka sova nu. Orkar inte tänka längre vill att morgondagen blir bättre och ska kännas bättre. Just keep on living and forget about yesterday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela