iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Och sen?

Publicerad 2009-11-25 16:02:23 i Allmänt,

Ska göra lite mat åt Isabel sedan ska jag ut ett tag och köpa cola light och choklad? hahaha .. är så sugen på det! Isabel är gnällig idag och gråter föringenting, hon har ju sovit 2 timmar för intesålängesen ungefär.

Fick en enorm lust att vilja resa all over the world. Kanske lämnar Isabel hos sin pappa nästa år och åker med Sheila till rom :) ? Sedan ska jag försöka spara och åka till USA till min vän som bor där. Hoppas det går, skulle bli så jäkla glad! Nu så känns det bara surt har massa skit räkningar jag måste betala. Fan..!
Nu över till verkligheten: En gnällig och lite ledsen Isabel.


Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-25 16:40:24

Sett Twilight & New moon?

Vem av killarna satte fjärillar i din mage?

Gå in och rösta fram veckans snyggaste kille.



Er röst, er vinnare

Mvh Stina

Postat av: diana ♥

Publicerad 2009-11-25 19:33:15

Tack för din söta kommentar! Har en tävling i bloggen nu - Årets blogg - anmäl gärna din! =)

Kram // Diana

Postat av: Trees

Publicerad 2009-11-25 21:57:42

Det låter som något du borde göra, pö om pö iallafall, så du kan vara med din dotter såklart:D

livet är kul, jag jobbar bara 5 timmar om dagen så jag gör vad jag vill resterande tid :) Människorna, musiken, kulturen.. mmums^ det händer alltid något!

Postat av: Natalie

Publicerad 2009-11-26 17:27:07

vilken gullig liten blogg du har =)

take care, puss <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela