iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Seghet och trötthet båda är ju lika irriterande

Publicerad 2009-11-26 21:10:18 i Allmänt,

Jag fattar bara inte varför, varför alltså VARFÖR I HELVETE är jag så jäkla trött hela tiden? Det spelar ingen roll om jag sover lite extra.. går och lägger mig lite tidigare jag är ändå trött och seg. Jag vill inte vara såhär jag vill vara pigg och ha ork för att hinna göra massa saker för att kuna gå upp tidigare.
Idag låg jag ju med isabel i sängen tills kl 11 både hon och jag somnade om en stund efter att hon vaknat vid 9, när jag vakna kändes det bara värre kunde knappt få upp ögonen och jag ville bara sova.

Melissa brukar/brukade kalla mig för fladdermus (hahaha) eftersom jag var så pigg och aktiv på kvällarna och kunde vara vaken hela natten t.o.m men nu så orkar jag ju knappt vara uppe, jag blir så himla trött. I Spanien när jag var ute och festade så höll jag på att somna när jag satte mig ner en stund! Alltså fatta hur tråkig jag har blivit och jag drack inte en ända droppe alkohol den kvällen. Samma sak hände när jag var ute med Mia för någon vecka sedan jag var enormt trött när jag kom hem.
Jag tycker det här är jätte konstigt och inte likt mig, får ta och prata med min diabetes doktor när jag ska dit i december.

Jaja, mamma är ledig imorgon så jag får lite sovmorgon då hehe.. Var ute med Mia en stund idag vi tog en promenad i det kalla med våra små söta monster hahaha! tycker William ser större ut, alltså han har nog växt ännu mer sen sist?
Ska nog äta lite, mamma kom hem nyss från jobbet. Ska nog kolla på tv en stund sen om jag orkar annars går jag och lägger mig.
God natt!


En bild från i somras :) min söta Isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela