iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

You'll regret it your stupid bastard

Publicerad 2009-11-14 23:51:17 i Allmänt,

Jaha så var det med den saken men äsch jag kommer väl över det eventually. Okej det känns kan jag säga och det gör ont men jag ska fan må bättre, jag ska komma över det! I'm strong and I'm a fighter, right?
Går inte in på det mer, orkar inte skriva massa meninglös skit.

Idag var det värsta röjet hos Mia hahahaha! Nä, skojar bara :) Barnkalas var det idag, söta William fyllde ju 1 år igår och dom firade honom idag :) det var mycket folk i Mias 2:a haha men trevligt var det ialla fall ändå om lilla Isabel ramla från Williams säng :( och fick en bula på huvudet. Trodde att hon sov så jag gick ifrån rummet och en stund efteråt så hörde jag ett dunk och sen så börja Isabel gråta.
Hon var trött så hon blev extra gnällig och grinig så fick gå hem lite efteråt, sen fortsatte hon vara så här hemma tills jag la henne. Jaja, nu är jag trött och besviken ska nog också gå och lägga moi.
God natt!


Gullungar :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-15 20:13:40

vad har hänt darling? någon kille som varit elak? pusss MIA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela