iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Att människor inte kan förstå bättre. Att det ens finns idioter i världen!

Publicerad 2009-10-24 22:07:47 i Allmänt,

En vän berättade nyss vad som har hänt henne, och det är så sjukt att det inte är sant! Jag hoppas verkligen att allt löser sig, vännen och att du kan må bättre. Hoppas verkligen att allt löser sig! Önskar dig väl.

Jag undrar verkligen hur människor blir uppfostrade!? Att dom inte har respekt mot sina medmänniskor och gör idiotiska saker som drabbar folk hårt. Jag blir rädd att ens öppna en tidning eller se på nyheterna för det finns alltid skit i världen som man blir ledsen utav.
Okej, jag själv är en invandrare ändå om jag har bott hela mitt liv i Sverige men jag har aldrig gjort något olagligt ialla fall inget seriöst! Jag menar, man var väl liten och dum förut och man kanske snattade lite godis men det är inte such a big deal om man inte utvecklas till en riktig tjuv, men invadrare som förstör för samhället vad finns det för bra i dom? Varför får dom stanna i Sverige när dom inte gör någon nytta?
Det finns ärliga och god hjärtade personer som verkligen förtjänar att stanna i Sverige men som immigationsverket inte låter stanna? Jag menar, varför?

Man blir bara ledsen och arg när man ser och hör vad andra gör och att dom inte vet bättre, jag menar vad fan tänker dom på egentligen? Kommer dom verkligen få ett bättre liv när dom rånar, våldtar, mördar och förstör livet för andra? Nej, för fan! Dom, endast dom kommer ha ett riktigt jävla skit liv hela livet ut!
Har dom ens ett samvete, må man undra?

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-10-25 11:51:07

Tack för din omtanke! Jag kan fortfarande inte förstå att den

är borta, att han stal min cross mitt framför ögonen på mig och att han hotade med pistol mot min kusins panna! Jag är sjuk besiken på det svenska samhället. Håller med dig till 100 procent! Sverige är inte längre ett svenskt land.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela