iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hur ska man börja då?

Publicerad 2009-10-10 01:30:46 i Allmänt,

Jo okej, nu uppdaterar jag särskilt för att du, Mia har påmint mig två gånger. Igår och Idag, hehe ..

Ärligt talat så har jag haft en bra vecka, känns som som jag har varit ute med Mia och hennes söta och gulliga son varje dag :) fast det är väl så? Förutom idag, var inne i stan med mamma och Ivan (min pappa.)
Köpte ett par stövlar, alltså det känns som om jag har över 20 par skor hemma men inga höst skor. Sjukt.

Kom och tänkte på när jag var hemma hos Mia det får mig att le, vad gulliga Isabel och William är mot varandra :) han blir ju så glad när han ser henne och hon med. Synd att vi inte hann ta bild på dom när dom pussade varandra hehe, så sött!

För några dagar sedan satt jag och läste igenom i mitt arkiv i bloggen, dom månaderna jag var gravid. Alltså jag blev sådär halv chockad att mina hormoner verkligen påverkade mig så mycket, att min depression verkligen var så djup? Att jag kände så konstiga känslor? Numera är jag glad och får lyckokänslor när jag ser Isabel och tänker på allt annat runt omkring mig. Ändå om jag kan bli irriterad och sur ibland när Isabel gnäller och skriker som tusan hela jävla dagen, men jag älskar ju henne. Hon är mitt allt!
Det sjuka är att jag saknar min graviditet, jag saknar min förlossning och tiden då Isabel var mini och vägde ingenting typ hehe ..

Jaja, det sjuka är att tiden då Oliver kommer hem närmar sig :D bara 2 månader snart! Jag kan liksom inte förstå att min bror är här den 23 december!! Haha.. Jag tror jag blir galen snart hahaha..! Nä, skämtar bara.

Och jävla låtar som fastnar i huvudet på en.. Igår så var det, Metallica - All Nigthmare Long.
Idag så är det Hardcore Superstar - Beg For It och Engel - Sense The Fire. Hahaha..


Några dagar innan vi åkte till Spanien :) Så liten och Söt.

Jag var bara tvungen, Hahahahaha.. Både Mia och jag utan barn. När var det här?
2006 eller 2007?

Jag kan inte fatta att jag var såhär förut!? Tagen när jag var i Turkiet 2006.
Det här är mitt mål, bli såhär igen hahaha..

Min lilla illröda plutt :) åh, minnen!
Älskar henne så otroligt mycket, tiden går så snabbt.



 

 

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-10-10 18:27:14

Tack för kommentaren :)

Sjukt söt bild på Isabel. Shit, det har gått så jäkla snabbt! Nyss var det 2 år till innan Oliver kom hem, nu är det bara 2 månader!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela