iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Igår, alltså torsdag 22 okt.

Publicerad 2009-10-23 14:18:55 i Allmänt,

Jag börjar verkligen undra om det är min trötthet som gör mig att må som jag mår, men jag fattar inte varför jag är så jäkla trött!? Det börjar bli irriterande och jag gjorde ett blodsocker test för inte sålängesen och värdet var normalt.

Jag fick en ny blodsocker mätare igår, en rosa? Den ser typ röd ut tycker jag.
Först gick jag upp 7 någonting på morgonen (förtidigt för mig) skyndade mig att packa ner Isabels saker för att min pappa skulle sitta barnvakt, ta hand om henne alltså haha.. sen in i duschen och göra i ordning sig, tur att Isabel var trött och sov hela tiden.
Efter att jag lämnat Isabel hos pappa, drog jag vidare till tandläkaren (tandreglering, jag har ju tandställning sedan 3 år tillbaka) snart ska min tandställning bort om några månader :) är så glad kommer ju slippa denna hemska tortyr. Dom satte någon vit kedja på som spänner åt så att tänderna ska flytta ihop, det är det sista dom ska göra så jag ska gå dit var fjärde vecka. Men nu gör det så jäkla ont att jag inte kan tugga, ville ha jordnötter igår haha men det gick inge vidare det gjorde för ont att tugga.

Jaja, vidare till stan efter tandläkaren för att möta Michelle (hon fyllde år i söndags, jag hade helt glömt bort det så jag köpte en present till henne när jag blev påmind och hon fick sin present igår) vi drog vidare till södersjukhuset, jag hade en tid hos ehm ja .. gynekologen, vi satt och vänta på henne i 40 min för att hon hade blivit försenad eller något? Tror vi stannade kvar på sös i 2 och en halv timmar. För jag blev skickad till diabetesmottagningen för att jag inte hade en blodsocker mätare längre, sen blev jag sickad till kem labbet för att ta ett blodprov (Hba1c) jag hatar verkligen blodprov!! Varje gång dom nämner det så får jag någon slags panik inombords och jag kan aldrig slappna av, hela min kropp blir helt spänd. Usch..

Nåväl, helt ointressant inlägg egentligen men men .. är hur trött som helt men den där chisan skiten jag köpte smakar hur äcklig som helst! Så jag vill helst inte dricka dom där 15ml man tar.


SÖS, mitt andra hem. Hahaha.. Nä, men jag har
ju tillbringat mycket tid där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela