iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Snart: Nytt utseende?

Publicerad 2009-10-13 16:28:04 i Allmänt,

Borde och ska nog snart göra om min blogg. Ska be min bror när han kommer hem att göra en header åt mig han är ju bra på det här med photoshop, jag är fan kass på det fattar nada!

Tycker det här med web tv är fan bra :) det finns en serie i Spanien som började 2 veckor innan jag åkte därifrån, skit bra och spännande serie handlar typ om en 41åring och en 16åring som har en relation och sen blablabala som vanligt problem hit och dit men den är bra, innan jag åkte tänkte jag ''fan, nu kommer jag missa den'' men inte, man kan se den på web tv :) fan vad bra då! Kollade på den nyss den går på måndags kvällar 22 och slutar 00. Fan, den slutade skit intressant denna gång!! Måste se nästa vecka .. hahahaha! Verkligen intressant fakta? Niet.

Åh, vad jag längtar tills jag får gå på en till konsert, lyssnar på rock/metal och blir så sugen på det! Men det är tråkigt ibland att det inte finns någon jag kan gå med, känns som om det bara är jag av mina kompisar som lyssnar på rock haha .. får väl tvinga min bror när han kommer hem om det kommer några bra band till Stockholm :). I helgen var ju Hardcore Superstar och spelade på Arenan, där skulle man vilja ha varit typ haha ..
Men men nu måste jag ta hand om Isabel hon börjar bli grinig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela