iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Torsdag 15/10

Publicerad 2009-10-15 23:31:01 i Allmänt,

Jag hatar verkligen när detta händer jag kan må så himla bra under dagen vara glad och allt, men helt plötsligt krashar allting och jag kan må dåligt utav nada.

Bortsett från att allt är gråa moln och dystert i min hjärna eller kropp? Haha .. så har jag haft en bra dag, gick upp 9 ändå om jag var trött som f*n mina ögon var t.o.m lite röda, vill verkligen få en dag där jag kan sova ut ordentligt.. Jag har huvudvärk nu och är trött som in i helvete. Men ialla fall.. Träffade som sagt en gamal klasskompis :) Cissi, tänk att det var så länge sedan man gick i samma klass åren bara flyger iväg, det är liksom läskigt egentligen. Det var mycket trevligt ändå idag alltså.

Ja, sen då? Är någon tusenlapp fattigare nu, köpte en del saker fast det är ju vanligt att jag gör så typ, alltid? Att jag slösar när jag är ute. Ska nog inte gå till ställen där det finns affärer, då kan jag spara pengar. Får väl ta och gå ut i naturen hahaha.. nej, men det kan man väl inte göra när det är nästan vinter? Man fryser ju ihjäl nästan.

Kommentarer

Postat av: cc

Publicerad 2009-10-16 13:13:02

ush va tråkigt att du mår dåligt vännen :(

Du får ösa i dig en massa chi san(eller vad det nu hette) och hoppas på en massa ny energi. Ja åren går verkligen skrämande fort, det var liksom 14 år sen vi började i första klass tillsammans.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela