iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Varför?

Publicerad 2009-10-18 22:28:53 i Allmänt,

ska jag alltid bli ledsen när jag minns tiden då Isabel var nyfödd? Den tiden? Det har ju bara gått 8 månader men tiden går ju så himla fort och det känns som om det var igår hon föddes. Jag vill ju så gärna få leva om allting. Ändra några saker som att jag aldrig gjorde fotavtryck på Isabel's mini fötter.
Allting var så nytt för mig och hela förlossningen var smärtsam men jag vill tillbaks dit. Hur kommer det kännas när jag blir gravid igen? Det är väl inte samma känsla?

Jag har bestämmt mig något som verkar omöjligt för mig, och jag vet typ att jag inte kommer att hålla, men ändå att jag ska lägga mig tidigt, mycket tidigare än vad jag brukar. Min trötthet kanske försvinner då?


En 3 månader gammal Isabel ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela