iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hemma för i helvete!

Publicerad 2009-09-24 21:12:07 i Allmänt,

Äntligen så är jag hemma, känns faktiskt skönt att komma hem ändå om det är skit väder här men än så länge är jag glad. 3 månader är allt för länge men nu är det bara 3 månader kvar sen så kommer min bror hem :) längtar! Hittills så känns allt ljust, jag är glad och ser en bra framtid .. nästa år börjar jag plugga igen och lilla Isabel kommer väl få börja på dagis :( känns lite negativt. Kommer sakna henne och hon kommer finnas i mina tankar hela tiden .. min kära älskade dotter.

Hoppas det här med att äta lite sötsaker håller i sig nu, jag har bara lust att äta nyttiga saker som frukt och grönsaker. Igår ville min mamma bjuda mig på pizza men jag sa nej och ville hellre hem och äta hemlagad mat.

Idag så kom Mia över med sin son William :) hon var här en stund tycker att William har förändrats ganska mycket han är så himla söt! Mia tyckte att Isabel hade blivit lika stor som William ändå om han är 10 månader? och Isabel 7½ månader fast hon är lite kortare märkte vi sen, hon äter ju bra min lilla älskling. Trevligt med sällskap ialla fall.

Ska nog hålla Isabel och mamma sällskap nu. Ciao!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-25 12:40:00

blä vad tjock jag är:(

Postat av: cc

Publicerad 2009-10-02 18:52:43

Så fina gullungar! :)

Härligt att du är hemma igen. kanske kan ses något snart? KRAM

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-09 14:16:46

hej gumman , dags att uppdater lite ;) drömde att du snodde anders i från mig, :/( inge kul drömm alss . men vet att du aldrig skulle göra det på riktigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela