iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Friday night and yesterday

Publicerad 2010-04-04 15:56:42 i Allmänt,

Har inte riktigt haft ''tid'' att skriva ett inlägg med det som har hänt. Tänkte skriva igår men vid halv sju ungefär fick jag en smärta i bröstkorgen, trodde det var sådana ångestattacker jag brukade ha förut men jag struntade i att ta lugnande tabletter som jag har som jag fick förut när jag fick sådana ofta. Trodde det skulle gå över ärligt talat men smärtan ökade och försvann aldrig, så gick in på vårdguidens hemsida och sökte lite info och det stod att om man hade en smärta i mer än 15min skulle man ta kontakt med läkare.. Hmm... hade ju haft smärtan i över en timme. Ringde och dom sa att jag skulle ta kontakt med närakuten i handensjukhus, där var dom överbokade så fick dra in med min bror till södersjukhusets akut.
Efter 4 timmars väntande, lite misshandel i mina blodkärl (hahaha) alltså varför har jag alltid otur när det gäller ta blodprover? Varför? Dom stack mig 3 gånger och jag som hatar att ta blodprover och nålar (sjukt nog är jag diabetiker, men jag hatar nålar ändå) men men fick veta att jag bara hade en inflamation i bröstkorgen, var ju lättad egentligen blir alltid så paranoid när jag får skumma saker och tänker alltid på det värsta. Vi kom hem typ vid 4 tiden, nattbussen tar ju en evighet.

I fredags var det en sjuk natt ialla fall början, allt gick bra tills..... ja, det går jag inte in på det stannar mellan Mia och mig. Mia ville dra hem sen efter allt sjukt men jag ville inte, kände bara på mig att det skulle kännas värre om vi stannade hemma. Hon skulle tänka på det för mycket, Mia hoppade upp på tåget som åker till Västerhaninge men jag drog ut henne igen och sa att vi skulle dra in till stan ialla fall, hon såg tveksam. Väl på tåget när vi satte oss såg jag någon som vinkade (jag använder ju glasögon för jag ser suddigt långtifrån) så jag gick upp och gick fram för att se vem det var haha.. Det var några bekanta till mig :) så gick och hämtade Mia och vi satte oss med dom och ja, det roliga började där dom fick oss på bra humör och vi började skratta och skämta.
Dom skulle ju till 'Mango' och dom sa att vi skulle följa med så we went with them ;) Mango var tydligen en latinoställe? För dom körde bara latinamerikans musik? Men det var ändå schysst, dansade sjukt mycket.
Ja, kvällen slutade på donken ;) hahaha... och cheeseburgare på bussens golv hahahaha!

Sen kom vi hem och vi mötte upp E och dom följde mig hem, så det var schysst :) började nyktra till när jag kom hem. Well, det var väl allt?


Bilder kommer upp sen, orkar inte ladda upp dom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela