iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag är så sjuk dålig..

Publicerad 2010-04-09 23:00:58 i Allmänt,

.. på att uppdatera! Jag är inte en sådan upptagen människa som många verkar tro, förstår inte varför många säger ''du är så upptagen hela tiden'' eller ''du är ute hela tiden'' hahaha.. Berättade det för Mia och vi började skratta.
Nå, det har typ ändå inte hänt så mycket sedan sist jag skrev ett inlägg bara att jag och Mia försöker att gå så ofta som möjligt till gymmet, vi har lyckats gå ungefär 3 eller 4 gånger denna vecka :) det är ju bra, synd bara att jag äter dåligt borde äta mer nyttigt och sluta med choklad och massa annat skit som får mig att få skuldkänslor. Igår åt jag en liten bit kladdkaka men det fick mig att få sjukt mycket skuldkänslor. Borde äta regelbundet egentligen...

I torsdags när jag och Mia tränade hade vi kul, vi skulle köra 30min cirkelträning och sen blev det ganska tomt där på gymmet så jag började dansa som en galning (vilket var roligt och jag blev lite trött) Mia skrattade skit mycket haha.. Undrar vad folk hade trott om dom sett mig :P haha..

Nåväl, idag var det en sådan dag då vädret suger och hela dagen blir förstörd och man känner sig nere. Men drog ändå och gymmade fast var inte så taggad så fjantade mig mest ändå om vi tränade i 1 timma sedan solade vi ett tag, men ska nog inte sola så mycket... Ska göra det när jag åker till Spanien :)
Imorgon ska vi nog ut och partaja ;) hehehe.. Får se om det blir av, skulle blivit kul.


Madrid, förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela