iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Lite tankar och lite annat

Publicerad 2010-04-20 17:39:15 i Allmänt,

Medans jag tänker ut någon rubrik åt detta inlägg, så skriver jag. Kommer inte riktigt ihåg det senaste jag skrev? Måste kolla. Jo just det helgen på Oleary's hehe.. och att dom tog bort min tandställning.
Nåja, hela förra veckan har jag typ varit ute ganska mycket, tyvärr inte med Mia :( som känns lite tråkigt börjar sakna dig min fina vän ♥ har inte gått ut med henne sedan torsdags förra veckan?
Igår var jag ialla fall med min vän Sheila :) hon hade varit i USA, Californien! Fatta hur avensjuk man känner sig, hahaha dit är mitt drömresemål! Ahhh! Jag vill åka, maldita! ;P hehehe.. Men så schysst som hon är :) så hade hon köpt en present till Isabel och mig :) blev glad. Vi drog in till stan och fikade och gick runt, såg ett par skitsnygga saker jag vill ha! Men ska nog vänta med det, inte armbanden jag såg dom ska jag köpa imorgon kanske? Skit coola och snygga!

Förstår inte vad som händer känner mig sjukt förvirrad och snart orkar jag inte bry mig. Orkar inte förklara.
Åh! Just det! :) denna vecka kommer Melissa till STOCKHOLM, skit glad jag är :) kommer mobba henne för sin gravida mage hehehe ;) Saknar henne och det kommer bli så kul att få träffa henne igen. En gravid Melissa, man kan inte förstå att jag har ett barn och Melissa snart är mamma :) 2008 några år sedan (lite nostalgi känslor är inte fel) så var det vår, exakt samma väder som ute sol, lite sådär varmt. Vi tog långa promenader, skrattade ihjäl oss, pratade om allt och inget, jag sov över mycket hos Melissa (hon bodde ju här i Haninge då), vi var ute mycket, mycket hände. Ja, livet annorlunda och bra då. Livet är ju annorlunda och bra nu också :) men på ett annat sätt än då.
Kommer alltid att sakna dom tiderna, där jag kunde ta det lungt ;P nu är det massa spring hit och dit med ett barn som går överallt och ska riva ner allt hon ser och gråta om hon inte får det hon vill ha. Hahaha..

I Juni, i slutet av juni får jag semester en liten paus från att vara mamma 100% för då ska Isabel och jag till Spanien :) till Isabels pappa och familj. Det kommer nog bli riktigt bra denna gång, har en bra känsla denna gång ändå om jag är blir stressad inför resan dit när jag tänker på det. Hoppas att Isabel inte blir gnällig, skrikig och allt det där påväg dit... Hoppas, hoppas, hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela