iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Idag då, ful dag och seg dag.

Publicerad 2010-04-21 13:24:40 i Allmänt,

Just när jag skulle ''ta det lungt'' ett tag eftersom Isabel sover middag, så sjunker mitt jävla blodsocker och jag hatar den känslan... suck!
Längtar tills imorgon då Melissa kommer to the big city haha, åhh! Fast ändå så vill jag träffa M, fan! Vad är det med mig? Saknar honom, lite... Hahaha! Han är ju så snäll mot mig :) Jaja..

Sitter och chattar med Mia hahaha.. ska nog dra och gymma snart :) liksom äntligen, haha.. jag har börjat att äta choklad igen, NOOO! Damn! Måste börja äta nyttigt igen ;) Annars så kommer jag gå upp again, har lyckats gå ner 1kg! Liksom WOW men ändå det är ju något :) progress!
Nåväl, ska packa ner mina saker och sedan dra måste förbi affären också och köpa ...... Hahaha! Yes, you know ;) that posion that slowly kills you. Nä, bara skojar. Hahahaha..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela