iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag vet bara inte...

Publicerad 2010-08-31 14:39:44 i Allmänt,

Jag vet seriöst inte vad som håller på att hända med mig, jag är inte gravid det är jag säker på men ändå så känner jag mig så förbaskat trött och blek, har huvudvärk, illamående och vill kräkas lite då och då, jag orkar inte göra något, känner mig svag och fryser (nästan hela tiden)... osv.. det är alldeles för mycket och jag förstår bara inte!!

Och jag börjar fundera på en sak ett litet råd någon gav mig en gång, som jag tror seriöst jag ska göra för jag orkar inte må såhär längre! Det känns bara för tungt och jag vill bara få bort bördan.. Jag klarar inte av detta längre!


Nu skiter jag i det här, orkar inte skriva mer. Tänkt skriva ett långt inlägg med exakt ALLT jag tänker och tycker men jag orkar inte. Så nu får det bara vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela