iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Äntligen kan jag skriva en rad eller två

Publicerad 2010-02-08 10:14:48 i Allmänt,

Min dator funkar typ inte längre så har inte haft möjligheten att skriva på min blogg, uppdatera och så. Och från mobilen går det inte heller att skriva ifrån, jag har inte en high-tec mobil precis, hahaha.. Jaja, fick låna min fars bärbara istället fast vet inte hur länge, han sa ingenting. Det är ändå schysst utav han.

Det har liksom inte hänt så mycket ändå, inte som jag kan minnas ialla fall, har varit ute lite då och då. Inget så speciellt heller? Alltså kommer inte på något just nu. Förutom det som ska hända :)
Min dotter Isabel fyller ju 1 år på onsdag, är inte det sjukt? Att tiden gått så jäkla FORT! Jag kan liksom inte fatta att det var nästan ett år sedan hon föddes!! Shit..
Den 17 kommer en av mina kusiner till Sverige, hon bor i Australien som mina 2 andra kusiner som var här i somras på besök :) jag hade ju inte sett dom sedan 2003. Och denna också sedan 2003 så är glad :) stackarn bara som kommer komma i detta väder hahaha.. dom andra fick se sommar ialla fall (jag var ju i Spanien när mina andra kusiner kom så vi träffades där i Madrid och dom stannade i 5 dagar.)
Fick veta att Heidy också kommer komma den 18 februari så det var en glad nyhet, hon ska ju flytta till Nybro om hon inte redan gjort det? Men det är ialla fall trevligt :)

Jaja, ska nog börja fixa mig. Ska till Ikea idag tror jag.. Om jag orkar, är sjukt trött idag men här får man inga sovmorgon här inte, min lilla livliga dotter är för pigg och är uppe 8 varje dag.
Haha..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela