iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Confusion

Publicerad 2010-02-12 14:20:52 i Allmänt,

Jag förstår inte varför det blir så, hoppas bara på bättre tider! För att det är inte fel att känna som man gör? Det är mänskligt, det förstår ni väl. Det kanske är vädret som förstör, för nu så hatar jag vintern (eller det har jag nog alltid gjort så länge jag kan minnas) särskilt snön. Usch fy jäkla fördömda snö försvinn och kom inte tillbaka!

Det finns en sak som gör mig fundersam, jag träffade Mia en stund igår och berättade det för henne. Det är läskigt sjukt om det skulle vara sant.. För det är konstigt det har aldrig hänt mig förut det är första gången och det är otroligt konstigt. Om det var sant så skulle det vara bättre såhär, för jag skulle inte ha klarat av det.
Det var skönt ialla fall att få gå ut en stund och få träffa Mia. Behövde nog det.. Hoppas vi kan börja gå ut lite mer som förut, hon frågar massa gånger men det blir aldrig av och jag vet att det är pga mig. Förlåt..

Måste nog börja röra på mig, idag ska det köpas grejer och mat och det som behövs till imorgon till Isabel's födelsedags kalas, hon fyllde ju år i onsdags men imorgon lördag ska vi ha kalas hahaha.. Lilla plutten min :) måste ladda batteriet till min kamera får inte glömma bort det! Usch mycket som ska göras.. Känner mig stressad och det kommer inte ens så mycket folk. Jaja..

Btw.. rotade i mammas kläder och hittade en påse med mina kläder som jag använde när jag bodde i Spanien (2003-2004) shit! vilka minnen det gav mig :) Min fd favorit tröja låg där, och massa annat jag använde. Kan inte fatta att jag var så smal förut, och jag som klagade. Mina graviditets kilon ska bort punkt slut!



Ta mig härifrån.
Jag vill resa, komma bort från verkligheten ett tag in i drömmarnas land.

Kommentarer

Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Publicerad 2010-02-13 15:07:30

Kolla in dagens låt m. Leona Lewis! :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/utkast-feb-13-2010.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela