iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Valentine's Day

Publicerad 2010-02-14 23:30:11 i Allmänt,

Min dag var inte den bästa, vaknade upp med sämst humör, var riktigt nedstämd och ville bara försvinna från världen. Pratade med D ett tag på msn sedan loggade han ut men det brydde jag mig inte egentligen, suckade och tyckte som alltid att det är så patetiskt alltihop. Jag skrattar för att det är så oseriöst! Vad är det med honom egentligen? Det är sjukt!
Gick upp efter 3, var nog klockan eller mer vet inte hur länge jag bara låg i sängen och tyckte att livet suger ibland. Mamma tjatade att jag skulle äta, åt och gick ut sen.. Mia hade skickat sms att vi skulle mötas så vi drog ut en stund utan barn och bara pratade och gick på en promenad. Behövdes verkligen, mådde lite bättre ialla fall och vi bestämde att vi ska ut nästa helg och jag hoppas att det blir av, skulle bli så bra så bra!!

Jag har ju msn på mobilen, såg att Melissa hade skrivit men kunde inte prata med henne, var ett tag sedan vi pratade men jag skulle ju ut och möta Mia. Får ta och ringa henne imorgon eller någon annan dag.
Nåja.. På onsdag kommer min kusin från Australien hit, hoppas det blir lyckade 5 dagar och att jag kan må lite bättre. Jag längtar bara till våren och sommaren, så att jag slipper detta skit väder. Hatar vintern!


Isabel i Madrid, Januari 2010

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-02-22 15:57:28

MEN KAN DU SKRIVA LITE MER!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela