iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Up and downs, like a rollercoaster.

Publicerad 2010-01-18 23:16:43 i Allmänt,

Jag vet inte hur jag ska beskriva min dag.. Som en bergochdalbana? Vaknade upp trött som vanligt och trodde kl var 8 men nej, fick väcka min bror för att han skulle ta hand om Isabel medans jag drog till tandläkaren (tandreglering.) Nu värker tänderna :( dom bytte båge och spände till ordentligt verkar det som.. MEN snart är den borta hoppas hoppas på att den försvinner antingen i februari eller mars kommer bli så glad!!

Men men efter tandläkaren gick jag till haninge centrum skulle köpa barnmat åt Isabel och sedan till Riksäpplet och möta Mia en stund innan hon gick in på lektion, känns lite skumt att jag fortfarande är mammaledig och hon redan börjat skolan. Vi brukade ju vara ganska ofta, eller? Rätt så ofta... Hela tiden typ hahaha..
Efter det drog jag ju hem, har verkligen tröttnat på att vara hemma nu men jag är fortfarande sjuk min hals blev något värre bara för att jag var ute idag :( jag kommer ruttna här hemma! Inte nog med det så hade jag och min bror en riktig diskution, vi bråkade? Men nu mår jag bättre ialla fall, pratade med Leo och vi skämtade och så blev på bättre humör.
Jaja, ska ta och sova nu är trött. Oh well..


På facebook är vi gifta. HAHAHAHA..
Roligt skämt va? :P
Nej?
Dåså..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-21 17:14:27

då e ju så söt ;) hihihihihi vi msåte festa mu och ha kul kul kul kul kul .....:DMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela