iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

2 dagar kvar!

Publicerad 2010-06-23 00:43:17 i Allmänt,

Tills jag åker till MADRID fattar inte varför jag är glad glad glad att jag ska åka dit, ändå om jag kommer sakna alla här hemma i Sverige speciellt Mia ;) vi har alltid så kul tillsammans och jag skrattar så himla mycket med henne. Damn, fast 1 månad plus några dagar går fort.. Kommer ändå säkert ha massa saker att göra så tiden kommer flyga iväg :) vi planerar att göra lite saker i Madrid.. Leo och jag alltså :)

Dom senaste dagarna har jag varit stressad och orolig, undrar om det inte är därför jag drömmer så otroligt sjuka drömmar, alltså dom är verkligen sjukt konstiga och läskiga ibland. Jag drömmer ju varje dag.. När kommer drömmarna ta slut? På fredag när jag kommer till Spanien? Orkar inte ha sådana drömmar längre :( inte kul.

Vad är det med mig och Spanskmusik? Jag har börjat gilla det otroligt mycket. Love! :) en låt Leo visade mig idag som jag redan tycker om :)


Maldita Nerea - Cosas que suenan a...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela