iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Det är Officiellt nu ..!!

Publicerad 2010-06-23 20:04:01 i Allmänt,

Den 9 augusti börjar jag plugga igen :) alltså känner mig så otroligt glad, jag börjar se mitt liv ljusna ännu mer :) så är glad! Tänk om 3 år så kanske jag pluggar i universitetet skulle bli så glad om allt gick som jag ville :) ska försöka inte ge upp som jag gjort förr.. Sket i skolan, skolkade och gjorde massa annat skit som jag ångrar nu jag skulle nog ha tagit studentet förra året, maby om jag skärpt mig i skolan från första början. Meeen men.. ;)

Dagarna har gått så fort jag menar det är bara imorgon kvar sen så åker Isabel och jag till Spanien och träffas Leo och hans familj :) är ganska glad för det nu. Var ju super negativ och osäker inför det men nu är det så bra, så bra :) känner mig positiv inför resan nu. Kanske för att jag är på så bra humör? :)

Idag drömde jag igen, när ska drömmarna ta slut? Det börjar bli jobbigt det här. Andra saken som är dåligt är att jag inte ens börjat packa. Hahahaha.. Inte så kul :P


Häromdagen satt min bror och jag och kollade på olika videon på youtube han visade.
Fan vad jag skrattade åt dom här (och då menar jag tills magen gjorde ont)


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela