iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Och så börjar vi om..

Publicerad 2010-06-17 15:13:11 i Allmänt,

Har sovit hemma nu i 2 dagar känns faktiskt bra eftersom jag slipper åka fram och tillbaka till min pojkvän och sen hem igen. Min lilla blogg paus är nog över ska försöka (säger alltid samma sak) haha.. uppdatera lite mer :) om 8 dagar så åker jag till Madrid, España :) det känns lite mer positivt än förut.. för någon vecka sedan hade jag bestämt mig för att defenitivt inte åka, ville tillbringa en sommar i Sverige länge sen jag har gjort det .. Varje sommar åker jag dit men denna sommar blir det Spanien again ;) men Madrid är min favorit stad ändå (Sorry Stockholm Hahaha..)

Yes som sagt 8 dagar kvar sen åker jag iväg, jag känner mig redan stressad tänk hur jag kommer att vara dagen jag åker, ett nervvrak! Isabel är ju stor nu och hon vägrar att sitta still så jag hoppas hoppas hoppas att det går bra för 4 timmar i ett flyg är inte speciellt kul när det finns sura kärringar och gubbar som inte fattar att barn är barn och dom har rätt att gråta när fan dom vill, jag får massa blickar när Isabel blir helt grinig och allt och okej, ibland skäms jag över att typ alla stirrar och ser mig som om jag vore den sämsta mamman i världen för att jag inte ''kan ta hand om mitt barn'' så lite eller nej, mycket orolig över resan är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela