iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Pero pronto.. Snart snart

Publicerad 2010-06-20 16:34:31 i Allmänt,

Åker jag iväg till min favorit stad :) Madrid! Nu längtar jag för att det kommer hända grejer ;) ska ut och festa dagen efter tydligen hahaha.. Drunken people, alltså inte jag men alla andra, vet hur deras fester slutar hahaha.. men det är roligt anyways ;) och sen ska vi göra massa annat också.

Helgen har varit bra, sov hos M, var hos hans föräldrar sen drog vi ut alltså hans bror + flickvän och hennes bror, syster + pojkvänen och vi bara att jag var lite smart igår. Ville inte gå hem egentligen så följde med in till stan ändå och stannade där tills typ 3 på morgonen ändå om jag bara tänkt ''stanna en stund'', sen drog jag hem. Ingen kunde ju passa Isabel så det var rätt smart av mig att komma hem lite sådär sent hem. Men men ... fick sova till typ 10 ändå :) men trevlig helg var det ialla fall.

Idag är det fint väder hahaha.. men jag sitter inne och inte gör något? Ska ut sen med mamma och isabel är tråkigt att sitta inne när det är soligt ute :) känner mig så glad på sistone, kanske vädret? Hihi.. eller något annat? ;) hehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela