iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tenia tanto amor guardado para ti..

Publicerad 2010-06-18 16:17:55 i Allmänt,

Jag undrar varför jag alltid har problem med att komma på en rubrik? Hmm.. så svårt kan det väl inte vara?

Nåväl, idag så är det fredag.. Yaaaay! :) älskar helger ändå om jag är ledig varje dag hahaha.. man kan ju hitta på massa saker då ;) som att gå ut, synd bara att Mia ska på dop på söndag morgon så vi kan tyvärr inte gå ut då för hon jobbar tidigt på lördag morgon också så det blir ingen ute helg denna helg. Så får väl hitta på något annat ;) men glad är jag ialla fall.. Nästa Fredag åker jag till MADRID ju :) !! Känner mig mer taggad nu när jag vet att Leo kommer vara ledig några dagar så jag slipper tråka ihjäl mig hemma hos dom ändå om det finns massa saker att göra hos dom men alltid kul att hänga med Leo han får ju mig att skratta typ hela tiden. Kul kul :)

Jag skulle gymma idag med Mia får se hur det blir med den saken, känner att jag inte riktigt orkar och dessutom har jag huvudvärk :/ konstigt att jag har haft det ganska ofta nuförtiden.
Jag har fastnar för en viss Spansk artist dom gör skit bra musik tycker jag :) Nena Daconte, bra låtar, bra text :)
Finns sjukt många spanska artister som gör sjukt bra musik ;) så är det bara! haha..

Nåja ska ta och skynda mig för säkerhetens skull om jag ska gå ut snart, mamma är påväg hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela