iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

A little bit late?

Publicerad 2010-03-09 01:22:22 i Allmänt,

It's late och jag borde ligga och sova för jag har en tid på vårdcentralen kl 8.35 haha.. (okej, inte kul hahaha..) tänkte bara skriva lite snabbt ändå om jag inte gjort så mycket dom senaste dagarna förutom att träffa Mia som idag följde med henne till dagis för att hämta William. Dom sa tydligen att William var sjuk, vilket han inte var riktigt? Ja, skumt det där.
Men ialla fall, hur som helst har det varit en bra dag varit glad ialla fall, Yay! Det är bra för tillfället, vill inte ramla ner igen. Det kanske beror på vädret? Det var ju soligt idag, det kanske är därför? Jag hoppas den här känslan varar ett tag. Imorgon så ska jag få en ny mobil hoppas jag mina som jag har nu suger, har bara lust att slägga dom i väggen hela tiden typ. Hahaha...
Jaja, ska lägga mig nu nu nu annars kommer jag inte upp.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela