iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Säg mig.. Vad är sanningen?

Publicerad 2010-03-06 15:06:17 i Allmänt,

Ibland så undrar jag om folk är tröga på något sätt eller så är dom bara lögnare? Vad är det som är så svårt i att vara ärlig? Säga vad man tycker och tänker? Jag ska inte gå in på det mer, blir bara lite irriterad. Haha.. men inget ska störa mitt humör idag är ganska glad och gladare blev jag när jag såg att det är sol ute :)

Jag har inte uppdaterat på några dagar, hehehe.. Det gör inget väl, Meli? ;) hahaha.. Igår så fick jag ett sms om att mina glasögon var klara så åkte in till stan med Isabel, min bror och pappa. Så nu har jag glasögon hahaha, känns lite konstigt att gå runt med dem är inte van än. Men tur är att jag inte behöver ha på mig dem hela tiden :) bara när jag ser på tv och så (eller? Jag ser ju inte långt ifrån när jag är ute) min bror tycker att jag passar i glasögon (vi löste nog våran lilla diskution vi hade, det är bättre nu) anyways...
Allt känns ganska bra nu, fick veta att vi kanske kanske åker till Paris någon gång snart ^^ det skulle blir kul, har varit där 2 gånger förut men det var år sedan. Hoppas det blir av.. I sommar så kanske jag och min bror åker till London. Sheila ville att jag skulle säga till henne om vi åkte så hon kanske följer med oss.

Jäjä, nu ska jag fortsätta städa lite skulle bara kolla vad resor kostade från Madrid till Stockholm så att Leo kunde komma hit för att få vara med Isabel men det är för dyrt. Hmm.. synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela