iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Förstår inte varför..

Publicerad 2010-05-26 09:48:53 i Allmänt,

det har blivit lite svårt för mig att äta frukost, vill äta är små hungrig men jag är närstan sällan sugen på något. Vill äta något nyttigt men ibland blir jag bara äcklad utav allt som finns hemma ändå om Mia tycker vi har skit mycket mat? Och att det alltid finns bra saker hemma? Men jag tycker inte det, brukar öppna ena kylen och kolla hittar inget, sen går jag till andra (okej, vet att det låter konstigt men min pappa hade två kylskåp och vi bytte ju lägenhet med honom och han lämnade nästan allt här) sedan skafferiet men NADA! Slutar med att jag dricker juice och tar kanske ett bröd. Ät problem? Maby..

Alltså det här som Mia och jag skulle göra till sommaren verkar som om det inte kommer bli av :( fan! Jag som såg fram emot det skulle fan vara bäst! men får se vad som händer dom här kommande dagarna. Hoppas, hoppas bara.. Sen vill jag ju göra min tatuering får se om pengarna räcker har en jävla räkning på 2148kr det är sjukt! Tycker 3 är så jävla dyrt! (var ändå fattig så hade inga pengar på mitt comviq nr i en månad måste ju kunna skicka sms och ringa hahaha..?) Det är min pappa som egentligen betalar men får se vad han säger min bror har nog inte gett honom räkningen än..
Fan, min tatuering liksom när jag äntligen ska göra den så blir det såhär, ska fan sluta köpa kläder också och spara pengar har så mycket kläder ändå dom får inte riktigt plats i min gaderob längre att jag har en del kläder i mammas gaderober.

Har lust att gå ut och dansa i helgen men Mia vill inte gå ut längre :P hon har sina skäl ;) och det är inte roligt utan Mia hon livar upp allt hehehe.. Och man skrattar så mycket också med henne. Får väl se vad som händer i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela