iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hemma hos Mia.

Publicerad 2010-05-08 20:02:22 i Allmänt,

Sitter hemma hos Mia, lånar hennes dator hahaha.. Hon hänger tvätt och jag sitter och kollar på tv och uppdaterar lite :) Längtar tills den 25 då Mia och hennes sambo Anders får pengar för då.. för att då ja, den får ni veta sen hehehe..
Så nu är hon klar så ska nog göra henne sällskap och fortsätta kolla på tv, haha... hon har beställt nyttiga saker hon har slutat med choklad, godis och allt sådant haha.. Jag äter mindre sötsaker nu ialla fall så det är väl duktigt utav mig? hehe.. Särskilt för att jag är diabetiker. Men Choklad är så gott! ;) Hahaha..

Nåväl, lägtar tills JUNI :) ändå om massa skit har hänt och har bara lust att spöa skiter ur några personer. Ingen jävla respekt!! Vem utav dom och jag är en bättre människa egentligen? Jag såklart när folk beter sig som idioter och skräp! Vänta bara säger jag bara ... vänta bara..


Något glatt, efter ett någorlunda surt inlägg typ.. haha..
Hihi bra :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-09 12:38:49

hahah gumman, var va dom nyttiga sakerna ja beställde hahahh!!! fick fan bara godis. inga vindruvor :( hahah dumma A .. :P längtar tills den 25 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela